افتتاح پروژه 839 واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش

به گزارش گروه دفاعی پایگاه خبری ارز پرس، آیین افتتاح پروژه 839 واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش امروز شنبه با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در شهر‌های تهران، کاشان، شیراز، کرمانشاه، تربت حیدریه و همچنین مرکز نگهداری و توانبخشی بیماران ذهنی، حرکتی و جسمی 100 تختخوابی باران رحمت برگزار شد.

امیر حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در این برنامه  ضمن تبریک به‌مناسبت دهه ولایت و امامت، به اهمیت مدیریت جهادی در پیشبرد امور اشاره کرد و اظهار داشت: امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش نماد و الگوی مدیریت جهادی هستند که در این سال‌ها در عرصه‌ها و سطوح مختلف، این مدیریت جهادی را عینیت بخشیدند.

حیدری مدیریت جهادی را به معنای دست و پنجه نرم کردن با مشکلات دانست و افزود: با عنایت خداوند و در راستای اجرای فرامین رهبری معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، ساخت 23 هزار واحد سازمانی در دستور کار قرار گرفت که از این میزان، تاکنون بیش از 12 هزار واحد افتتاح شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز در شهر‌های مختلف کشور بیش از 17 هزار واحد مسکونی از سوی این نیرو در حال ساخت است و از این میزان، امروز 839 واحد را افتتاح می‌کنیم که 309 واحدِ آن در تهران و باقی در شهر‌های دیگر است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.