ایهود باراک: نتانیاهو به هر طریقی باید برکنار شود

نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در سخنانی بر ضرورت برکناری نخست‌وزیر فعلی این رژیم تاکید و وی را «شکست خورده» توصیف کرد.

به گزارش ارز پرس، «ایهود باراک» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی در این باره اذعان کرد: تنها راه بازگرداندن ربوده شدگان (اسرای صهیونیست در نوار غزه)، توقف جنگ است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، باراک افزود: نتانیاهو نخست‌وزیر شکست خورده‌ای است که باعث ویرانی استراتژیک می‌شود و باید به هر طریقی برکنار شود.

ایهود باراک هفته گذشته نیز خواستار لزوم توقف جنگ در غزه و جستجوی یک راه حل سیاسی برای بازگرداندن اسرای صهیونیست شده بود.

باراک در گفت‌وگو با شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اذعان کرد جنگ علیه حماس شکست خورده است و باید متوقف شود و اسرا با توافق سیاسی بازگردند.

حملات رژیم صهیونیستی درحالی وارد دویست و شصت‌ویکمین روز شده است که تحولات میدانی پس از بیش از هشت ماه، شکست طرح‌های نظامی رژیم اشغالگر و شکست عملیات نظامی در غزه را نشان می‌دهد؛ چراکه مقاومت تاکتیک‌های جدید در نبرد را در دستور کار قرار داده است، تاکتیک‌هایی که منجر به فرسودگی و شکست اطلاعاتی ارتش این رژیم شده است.

شکست ارتش رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو در دستیابی به اهداف جنگ انتقادهای داخلی از کابینه وی را تشدید کرده است و ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواستار کناره‌گیری وی از نخست‌وزیر و برگزاری انتخابات هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.