یورش مجدد اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری

منابع خبری از وقوع درگیری‌های خشونت‌بار میان فلسطینیان و نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک «تقوع» در کرانه باختری و یورش‌های متعدد به روستاها و شهرهای فلسطینی خبر دادند.

به گزارش ارز پرس، شماری از شهروندان فلسطینی شامگاه شنبه به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر در شهرک «الرام» واقع در شمال شهر قدس اشغالی زخمی شدند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، منابع پزشکی در شهرک «الرام» اعلام کردند که آمبولانس‌ها ۶ تن را که به ضرب گلوله اشغالگران به ادعای تلاششان برای ورود به شهر قدس زخمی شده بودند را به بیمارستان منتقل کردند.

شاهدان عینی گزارش دادند که اشغالگران شماری از شهروندان در شهرک الرام را بازداشت کردند و به سمت منازل آنها گاز سمی و بمب‌های صوتی پرتاب کردند.

در همین راستا، درگیری‌های خشونت‌باری میان فلسطینیان و نظامیان رژیم اشغالگر پس از یورششان به شهرک «تقوع» در استان «بیت لحم» واقع در جنوب کرانه باختری رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به محله «شریم» واقع در شهر «قلقیلیة» در شمال کرانه باختری و برخی منازل واقع در این شهر یورش بردند.

اشغالگران همچنین به شهر الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری و شهرک‌های «أمر»، «السموع»، «سعیر»، «دورا» و «یطا» یورش بردند.

فعالان فلسطینی تاکید کردند که نیروهای رژیم اشغالگر سه کودک را از منزلشان در «بیت أمر» بازداشت کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منطقه «خلة العامود» در شهر «نابلس» واقع در شمال کرانه باختری یورش بردند.

نیروهای رژیم اشغالگر همچنین به اردوگاه «عین السلطان» واقع در شهر «أریحا» در شرق کرانه باختری یورش بردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به «عین السلطان» یورش برده و اقدام به شلیک گلوله جنگی به سمت فلسطینیان کردند.

خبرنگار الجزیره نیز گفت: نیروهای اشغالگر به یک فلسطینی در نزدیکی دیوار حائل در شمال طولکرم در کرانه باختری تیراندازی کردند.

از طرف دیگر، بر اساس تصاویر پخش شده از پلتفرم‌های محلی، صبح روز یکشنبه تعدادی از شهرک نشینان با همراهی پلیس اشغالگر به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که موج حملات بی‌امان رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها آغاز شد، بیش از ۳۷ هزار فلسطینی در غزه به کام مرگ کشیده شدند و اکثر آنان را زنان و کودکان بی‌گناه تشکیل می‌دهند. کرانه باختری هم از یورش‌های صهیونیست‌ها در امان نیست. بیش از ۳۰۰ تن در این منطقه فلسطین به شهادت رسیده و هزاران تن دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.