درخواست 140 نماینده مجلس برای اجماع نامزدهای جبهه انقلاب

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ارز پرس، از تدوین بیانیه‌ای با امضای 140 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و از درخواست آنها از کاندیداهای جبهه انقلاب برای اجماع در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. 

زنگنه گفت: با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست‌جمهوری، یکی از دغدغه‌های نیروهای انقلابی در سراسر کشور تقسیم آرای این جبهه بین 4 نفر از کاندیدای منتسب به جبهه انقلاب است. 

وی افزود: نظرسنجی‌ها و نتایج آماری نشان می‌دهد که رقابت بسیار نزدیک بین کاندیداها وجود دارد و چنانچه نیروهای جبهه انقلاب به یک اجماع نرسند ممکن است آرا تقسیم شود و در نهایت این اتفاق منجر به عدم پیروزی گفتمان خدمت، جهاد و تداوم خدمت در جبهه انقلابی شود. 

زنگنه گفت: به همین جهت جمعی از نمایندگان انقلابی مجلس که تاکنون 140 نفر را شامل می‌شوند در بیانیه‌ای خواستار اجماع کاندیداهای جبهه انقلاب شدند. بدون شک این اجماع باعث می‌شود تمام ظرفیت جبهه انقلاب در یک جا متمرکز شود.

این نماینده مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: امروز برای ایجاد شور انتخاباتی و تبیین شرایط حال حاضر نیازمند اقدامات میدانی هستیم. عدم اجماع کاندیداهای جریان انقلاب باعث می‌شود که ظرفیت جبهه انقلاب که در فضای حقیقی یک فضای کم‌نظیر است، نتواند به اهداف خود که آبادانی ایران اسلامی است برسد. بنابراین اجماع در شرایط فعلی می‌تواند ظرفیت‌ها را یک پارچه کرده و به پیروزی کاندیدای جبهه انقلاب کمک کند. 

زنگنه تاکید کرد:‌ از ستادها و اطرافیان کاندیداهای محترم می‌خواهیم که با درک صحیح شرایط فعلی به نامزدها کمک کنند که در مسیر اجماع کاندیداهای جبهه انقلاب حرکت کنند. البته ما به همه 6 کاندیدایی که در این عرصه حضور دارند احترام می‌گذاریم که با حضور خودشان توانستند سلایق مختلف سیاسی در کشور را نمایندگی کنند. 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.