زخمی شدن ۲ سرباز ذخیره رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۲ سرباز ذخیره در جریان حمله به شهرک «المطلة» از جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش ارز پرس، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ سرباز ذخیره در نتیجه شلیک موشک ضدزرهی از لبنان به شهرک «المطلة» در شمال سرزمین‌هاش اشغالی زخمی شدند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: جنگنده‌های ما شب گذشته ساختمان نظامی حزب‌الله در «عیترون» و زیرساخت‌های «کفر کلا» و «الخیام» را هدف قرار دادند.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک افسر ذخیره این رژیم در حین نبرد با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه کشته شد و بدین ترتیب شمار نظامیان کشته‌شده رژیم اشغالگر از هفتم اکتبر به ۶۶۵ تن رسیده است. 

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «گروس ملکیا» یکی از افسران ۲۵ ساله یگان تسلیحات زرهی است که در نبرد جنوب نوار غزه کشته شد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد تعداد نظامیان کشته شده در صفوف ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۶۶۵ تن رسیده که از میان آنها ۳۱۳ تن در جریان نبردهای زمینی که از بیست و هفتم همان ماه آغاز شد، کشته شدند.

براساس اعلام ارتش رژیم اشغالگر، ۳۸۹۴ سرباز و افسر ارتش این رژیم از ابتدای جنگ غزه زخمی شده‌اند که در میان آنها ۱۹۷۷ تن در نبردهای زمینی مجروح شده‌اند.

از زمان آغاز جنگ اشغالگران علیه غزه در هفت اکتبر، نتانیاهو «نابودی حماس» را به عنوان یکی از اهداف جنگ تعیین کرده است، اما بسیاری از تحلیلگران و ناظران نظامی این رژیم در امکان دستیابی به این امر تردید دارند.

رژیم صهیونیستی با وجود ۲ قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستور دیوان بین‌المللی دادگستری برای پایان دادن به تهاجم به شهر رفح و اتخاذ تدابیری برای جلوگیری از وقوع «نسل کشی» و بهبود وضعیت بد انسانی در نوار غزه به جنگ خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.