تظاهرات در تل‌آویو و شمال اراضی اشغالی ابا درخواست برای سرنگونی نتانیاهو

منابع رسانه‌ای امروز (دوشنبه) از تظاهرات ساکنان اراضی اشغالی علیه کابینه رژیم صهیونیستی و درخواست آنها برای سرنگونی این کابینه و برگزاری انتخابات زودهنگام خبر دادند.

به گزارش ارز پرس، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره گزارش داد که مخالفان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم تجمع اعتراضی را در مقر اتحادیه سندیکاهای کارگری(هستدروت) در تل‌آویو برگزار کردند.

طبق این گزارش، معترضان با ورود به مقر هستدروت خواستار تعطیلی اقتصاد تا زمان سرنگونی نتانیاهو و تعیین تاریخ برگزاری انتخابات پیش از فرا رسیدن سالروز عملیات «طوفان الاقصی» شدند.

همزمان با تظاهرات در تل‌آویو فعالیت اعتراضی مشابهی نیز در شمال اراضی اشغالی برگزار شد.

معترضان بزرگراه شماره «۴» در شمال اراضی اشغالی و منطقه «هود هشارون» را با آتش‌زدن تایر مسدود کردند.

معترضان در شمال اراضی اشغالی نیز خواستار برگزاری فوری انتخابات شدند.

تظاهرات در تل‌آویو و شمال اراضی اشغالی ابا درخواست برای سرنگونی نتانیاهو
مسدود شدن جاده توسط معترضان

این تظاهرات درحالی برگزار شده است که سازمان دهندگان اعتراضات در فلسطین اشغالی یکشنبه، خواهان اعتصاب سراسری از هفتم ژوئیه (۱۷ تیر) تا زمان انحلال کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و سرنگونی کابینه نتانیاهو شدند.

صهیونیست‌ها نتانیاهو و کابینه تندرو وی را مقصر شکست در جنگ غزه و جنگ با حزب‌الله لبنان می‌دانند.

حملات رژیم صهیونیستی درحالی وارد دویست و شصت ‌و دومین روز شده است که تحولات میدانی پس از بیش از هشت ماه، شکست طرح‌های نظامی رژیم اشغالگر و شکست عملیات نظامی در غزه را نشان می‌دهد؛ چراکه مقاومت تاکتیک‌های جدید در نبرد را در دستور کار قرار داده است، تاکتیک‌هایی که منجر به فرسودگی و شکست اطلاعاتی ارتش این رژیم شده است.

شکست ارتش رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو در دستیابی به اهداف جنگ انتقادهای داخلی از کابینه وی را تشدید کرده است و ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواستار کناره‌گیری وی از نخست‌وزیر و برگزاری انتخابات هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.