مفتی عمان: شمال غزه در برابر دیدگان جهانیان از گرسنگی در حال مرگ است

مفتی عمان با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار انسانی در نوار غزه، هشدار داد ساکنان شمال غزه در نزدیکی کشورهای عربی و اسلامی و در برابر دیدگان جهانیان از گرسنگی در حال مرگ هستند.

به گزارش ارز پرس، «احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت، رژیم صهیونیستی و متحدانش همچنان در نوار غزه تخریب و ویرانی به بار می‌آورند و مردم غزه را شهید و آواره می‌کنند و مردم در شمال غزه از گرسنگی در حال مرگ هستند در حالی که کشورهای عربی و اسلامی در همسایگی آنها قرار دارند و دنیا هم ناظر است.

وی افزود: وقتی چشم و گوش برخی از کشورها در برابر نسل‌کشی در غزه کور و کر است، امید است که مواضع مردمی در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی منجر به مقابله فرهنگی و اقتصادی با این رژیم شود و رژیم صهیونیستی و همدستش از این به بعد در مورد ترویج روایت و تبلیغ محصول خود با مشکل روبرو شوند.

الخلیلی در ادامه توییت خود خواهان تداوم تحریم محصولات شرکت‌های همراه رژیم صهیونیستی شد و از همگان خواست درباره کلک رژیم صهیونیستی و متحدانش در دور زدن این تحریم هوشیار باشند که نام محصولات را تغییر می‌دهند و از طریق کشور سوم صادر می‌کنند.

وی در عین حال به رقابت برخی کشورهای عربی و اسلامی در پوشش دهی محصولات صهیونیستی و گسترش روابط اقتصادی با این رژیم اشاره کرد در حالی که مردم غزه از اساسی‌ترین ملزومات زندگی بی بهره هستند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.