اقدامات معاونت خدمات شهری پایتخت در جشن 10کیلومتری غدیر

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس، علیرضا جعفری؛ مدیر کل امور خدمات شهری شهرداری تهران درباره اقدامات این معاونت در جشن 10 کیلومتری غدیر اظهار کرد: با توجه به هماهنگی که با ستاد غدیر برای برگزاری جشن 10 کیلومتری غدیر به عمل آمد، با تدبیر معاونت خدمات شهری و مناطق 22 گانه 2200 نیروی پاکبان قبل از مراسم در مسیر جشن مستقر می‌شوند و کار نظافت و پاکسازی مسیر جشن را قبل، همزمان و بعد از مراسم انجام خواهند داد.

وی افزود: همچنین 555 نفر از آتش‌نشان پایتخت به همراه 151 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت آتش‌نشانی با تجهیزات کامل در نقاط مختلف از میدان آزادی تا بزرگراه امام علی(ع) مستقر می‌شوند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه 315 دستگاه خودروی تخصصی و عمومی سازمان مدیریت پسماند نظافت محور را قبل، همزمان و بعد از مراسم برعهده دارند، افزود: 540 نیروی شرکت شهربان با 165 دستگاه خودرو و موتورسیکلت هم وظیفه نظم و انضباط و همکاری با پرسنل اجرایی مراسم جهت خدمت‌رسانی به شهروندان در مراسم حضور خواهند داشت.

جعفری ادامه داد: نیروهای معاونت خدمات شهری، اعم از نیروهای پاکبان و آتش‌نشانی و اجرایی از قبل از مراسم در مسیر جشن مستقر هستند و تا پایان مراسم و پاکسازی محور نیز حضور دارند.

وی اضافه کرد: نیروهای خدمات شهری مناطق 22 گانه به مناسبت مراسم جشن 10 کیلومتری غدیر در آماده‌باش کامل قرار دارند و معاونت‌های خدمات شهری مناطق 22گانه به همراه نیروها در مراسم جشن 10 کیلومتری غدیر، جهت ارائه خدمت‌رسانی مطلوب در محور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.