نگرانی روزنامه صهیونیستی از نوع واکنش حزب‌الله

یک روزنامه عبری با اشاره به اینکه حزب‌الله لبنان تغییر تاکتیک داده است، این سوال را مطرح کرد که دبیرکل حزب‌الله لبنان در فکر چیست و هدف از این تغییر تاکتیک چه می‌تواند باشد.

به گزارش ارز پرس، این روزنامه نوشت، در پی ترور «ایمن غطمه» یکی از فرماندهان الفجر، شاخه نظامی مقاومت لبنان، آمادباش در شمال فلسطین اشغالی ادامه دارد. حزب‌الله لبنان کاملا متفاوت از قبل عمل می‌کند و دیگر پاسخ‌هایش واکنشی نیست، کاری که پس از ترورهای دیگر اعضای ارشد حزب‌الله یا حماس و دیگر گروه‌های مقاومت انجام می‌داد.

معاریو با اشاره به تغییر تاکتیک حزب‌الله لبنان نوشت، از بعد از ظهر روز شنبه حزب‌الله در پاسخ به حملات ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ مستقیم خودداری کرده است و این جای تعجب دارد زیرا البقاع منطقه استراتژیک حزب‌الله محسوب می‌شود و پیش از این با آتشباری شدید علیه کوه مرون، شهر صفد و یا خطوط مقدم در شهر الجلیل، همواره پاسخ حملات رژیم صهیونیستی را می‌داد.

این روزنامه در ادامه نوشت، حزب‌الله لبنان چندین پهپاد به عمق فلسطین اشغالی روبروی سواحل شهرک «کریات یام» بر فراز کارخانه رافائل در الجلیل سفلی و نیز شهرک «بیت هلیل» شلیک کرده است. هم‌چنین چندین موشک ضد زرهی را به سمت شهرک المطله شلیک کرده و همزمان با پنج پهپاد به یک اردوگاه ارتش رژیم صهیونیستی در دشت الحوله حمله کرد که در این حادثه یک سرباز به شدت مجروح شد.

معاریو در پایان نوشت: سوالی که اکنون رهبری منطقه شمال را به خود مشغول کرده این است که در ذهن «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و رهبری این جنبش چه می‌گذرد؟ آیا حزب‌الله به دنبال ترور یک مقام ارشد در لبنان و ادامه سیاست ترور توسط ارتش اسرائیل، برای یک عملیات دردناک در منطقه آماده می‌شود؟ یا شاید قصد دارد از مرزها فراتر رفته و اسرائیل را به چالش بکشد؟ یا اینکه او در حال حاضر از انجام اقدامات مهم خودداری می‌کند، زیرا گمان می‌کند پاسخ او به هر حال، وضعیت انفجاری را از کنترل خارج کند؟

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.