واللا: تل آویو به دنبال خرید سلاح از دیگر هم‌پیمان‌ها است

اگرچه برخی رسانه‌های صهیونیست گفته‌اند احتمالا طی روزهای آینده محموله سلاح‌های آمریکا به دست تل‌آویو می‌رسد، واللا گزارش داد که این رژیم به دنبال خرید سلاح از هم‌پیمانان دیگر غیر از آمریکا است.

به گزارش ارز پرس، در سایه افزایش اختلافات بین واشنگتن و تل‌آویو، سایت «واللا» گزارش داد «ایال زمیر» مدیر کل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی دستور خرید سلاح و مهمات از دیگر همپیمانان رژیم اشغالگر را صادر کرد.

طبق گزارش سایت واللا هدف از این اقدام گسترش «استقلال استراتژیک» ارتش رژیم صهیونیستی از طریق گسترش خطوط تولید مهمات و یافتن راه‌حل‌هایی برای موشک‌ها و بمب‌های هوشمند است.

این اقدامات در راستای موجی از پیامدهای اظهارات اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که درباره «توقف دراماتیکی» ارسال سلاح از سوی آمریکا برای رژیم صهیونیستی خبر داده بود و این در حالی است که مقامات کاخ سفید این مساله را تکذیب کرده و گفته بودند: ما نمی‌دانیم نتانیاهو درباره چه صحبت می‌کند.

سایت واللا به نقل از منابع خود اعلام کرد که جو بایدن و وزیر دفاع آمریکا از میزان بحران مربوط به محموله‌های سلاح خبر ندارند.

در همین راستا برخی رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند احتمالا طی روزهای آینده محموله سلاح‌های آمریکا به دست تل‌آویو می‌رسد.

حمایت غرب به ویژه آمریکا از رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و آمریکا نقش اصلی در ادامه جنگ نسل کشی اسرائیل علیه مردم غزه دارد.

در حالی که دولت جو بایدن برای بهبود وجهه خود به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش می‌کند، همچنان به حمایت مطلق خود از رژیم اشغالگر و مسلح کردن ارتش آن ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

واللا دنبال پیمان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.