نظامیان آمریکایی هم شروع به گلایه از جنگ علیه غزه کرده‌اند

ارتش آمریکا که با ایجاد یک اسکله دریایی شناور در نزدیک غزه تلاش می‌کند تا خود را به عنوان یک کمک‌رسان معرفی کند در حالی که از دادن هیچ تسلیحاتی به صهیونیست‌ها برای کشتن کودکان و زنان بی‌گناه دریغ نکرده، حالا با این مساله مواجه است که نظامیان آمریکایی مستقر در این اسکله شناور، وضعیت جنگ رژیم صهیونیستی علیه اهالی این باریکه را وحشتناک توصیف می‌کنند.

به گزارش ارز پرس، «ابراهیم باری» گروهبان ارتش آمریکا که روی یک جرثقیل در اسکله شناور آمریکا در غزه کار می‌کند، در این باره به خبرنگار روزنامه «العربی الجدید» گفت: خانواده‌ها در غزه چیزی برای خوردن پیدا نمی‌کنند.

وی گفت: حضور من در اینجا یک تصمیم شخصی است و می‌خواهم به مردم برای دستیابی به غذا کنم.

کاپیتان «جوئل استوارت» نیز در حالی که روی اسکله ایستاده بود، گفت: جنگ چیز وحشتناکی است و برای من مهم نیست کجاست یا چیست، این جنگ ویرانگر است.

وی ادامه داد: این صحنه‌ها اصلاً زیبا نیست و قطعاً چیزی نیست که بخواهم بار دیگر آن را ببینم.

در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی، بستن گذرگاه رفح و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

آمریکا در حالی با ایجاد این اسکله دریایی شناور تلاش می‌کند تا خود را به عنوان یک یاری‌رسان به اهالی غزه معرفی کند که طی حدود ۹ ماه جنگ نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در این باریکه حامی اصلی این رژیم بوده است و از دادن هیچ تسلیحاتی به صهیونیست‌ها برای کشتن کودکان و زنان بی‌گناه در نوار غزه دریغ نکرده است.

ایجاد اسکله شناور در سواحل غزه که ظاهرا برای رساندن کمک به نوار غزه است، نگرانی‌ها نسبت به سوء استفاده از تراژدی ساکنان نوار غزه برای پیش بردن طرح کوچاندن اجباری فلسطینی‌ها از سرزمین‌شان را افزایش داده است.

همچنین برخی کارشناسان معتقدند که اسکله آمریکا در واقع پایگاهی برای ارتش آمریکا در منطقه به منظور پیش بردن طرح‌های شوم واشنگتن است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.