الحوثی: دشمن صهیونیستی به تجاوزات و جنایت بی‌مانند قرن ادامه می‌دهد

رهبر انصارالله یمن در دویست و پنجاه و ششمین روز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه دشمن صهیونیستی روزانه مرتکب جنایت نسل کشی علیه ملت فلسطین می شود.

به گزارش ارز پرس، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنانی گفت: دشمن صهیونیستی به تجاوزات و جنایت بی مانند قرن خود ادامه می‌دهد.

وی ضمن تسلیت شهادت خواهر اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس گفت: دشمن صهیونیستی مناطق مسکونی اردوگاه الشاطه را تخریب کرده که در نتیجه آن بیش از ۵۰ تن شهید و دهها تن زخمی شدند. در هفته جاری رژیم اشغالگر بیش از ۲۰ کشتار مرتکب شده است که در پی آن بیش از ۱۲۰۰ تن شهید و زخمی شدند.

الحوثی افزودک تعداد کشتارها به بیش از ۳۳۸۰ تن رسیده و همین کافی است تا وجدان جهانیان با یکی از این کشتارها بیدار شود. درد و رنج مجروحان غزه همچنان ادامه دارد و طبق امار بدست آمده 25 هزار مجروح نیاز به درمان و معالجه دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از اهداف دشمن ایجاد یک حکومت دست نشانده و تحمیل آن بر مردم فلسطین در نوار غزه بود اما ملت فلسطین آن را با شکست مواجه کرد. اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکایی به رغم سرکوب و فشارهای مقام‌های آمریکایی ادامه دارد. دشمن با آمریکایی‌ها با تعامل کشورهای خلیج فارس در کارزار جنگ روانی علیه لبنان با صحبت از احتمال وقوع یک جنگ فراگیر همکاری کرد.

ادامه دارد 

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.