هادی خامنه‌ای: امیدواریم مرددین در انتخابات رای بدهند

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) در حاشیه شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه توصیه شما به افرادی که هنوز برای رای دادن تصمیمی نگرفتند، چیست، اظهار کرد: اگر مردمی که مردد هستند اطمینان پیدا کنند که رای آنها در سرنوشتشان تاثیر دارد و انتخابات به صورت سالم و بی دردسر برگزار می‌شود، امید هست که ان شاءالله تصمیم بگیرند و رای بدهند.

 

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه افق بعد از انتخابات را چگونه ارزیابی می‌کنید؛ گفت: افق بعد از انتخابات را خوب می‌بینم که آمده‌ام رای بدهم یعنی سهم خودمان را انجام دادم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سهم ما این است که یک فرد سالم، پاکدست و امین را معرفی کنیم که البته در روزهای گذشته این کار را هم کردیم، تصور می‌کنم انتخابات در دور اول تعیین تکلیف می‌شود و به دور دوم نمی‌رود.

وی در پایان با اشاره به مشخصات رئیس جمهور خوب گفت: مردم کسی را انتخاب کنند که معیارشان صلاحیت، سلامت و امین بودن است؛ چراکه چنین رئیس جمهوری خوب است و افرادی مانند خود برای دولت انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.