صالحی: مشارکت در انتخابات نقطه عطف جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، علی اکبر صالحی رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی صبح امروز در شعبه اخذ رای حسینیه جماران با بیان اینکه خداوند  سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آنکه آن قوم تغییرسرنوشت  خود را به دست بگیرند، گفت: در حال حاضر ما در یک نقطه عطف تاریخی هستیم و سرنوشت و آینده خودمان در دست خودمان است و اگر اقدام به تغییر سرنوشت و آینده خود نکنیم، آینده را بر ما تحمیل خواهند کرد.

.

وی ادامه داد: ملت شریف ایران در این برهه حساس احساس تکلیف کنند و  به فردی که مصلحت می دانند برای ریاست جمهوری مناسب است، رای دهند و با این رای می توانند در ساختن آینده خود شریک باشند.

صالحی گفت: اگر به این نکته توجه نکنند،دیگران آینده را برای آنان می سازند و دیگر تاسف فایده ندارد.

رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه رای دادن به غیر از اینکه یک توصیه عقلانی است، یک توصیه الهی هم هست اظهار داشت: امیدواریم ملت امروز نشان دهند که ید واحده هستند، ما امروز باید به دنبال وحدت ملی باشیم و باید آرای سیاسی مختلفی که داریم در یک بستر اخلاقی مطرح بشود.

صالحی گفت: ضرورتی نیست که خدای نکرده به همدیگر بهتان بزنیم و اتهام وارد کنیم؛ می توانیم ید واحده باشیم، خداوند هم با جماعت است و قرآن هم خطاب به مومنین می فرماید که اگر به تنازع بیفتید خدا هم به کمک شما نخواهد آمد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فکر می کنم اگر امروز  مردم به میدان بیایند و درصد بالایی در انتخابات شرکت کنند،  نقطه عطفی در جمهوری اسلامی خواهد بود و دهه ها از جمهوری اسلامی صیانت خواهد شدو تکلیف مخالفین این نظام روشن می شود که جمهوری اسلامی پایدار و استوار است و اگر اختلافی هم وجود دارد در بستر اخلاقی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.