شاهچراغی: آرای مردم با صلابت و امنیت أخذ شده است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس تصمیم ستاد انتخابات وزارت کشور تا ساعت 10 شب، انتخابات تمدید شد و برابر قانون در صورتی که نیاز مجدد به تمدید باشد، توسط وزیر محترم کشور تصمیم گرفته خواهد شد.

وی افزود:  آنچه که امروز شاهد آن بودیم گرمای بیش از حد هوا در بخش‌های زیادی از کشور بود، لذا ساعت 5 تا 5:30  عصر به بُعد حضور چشمگیر مردم را در پای صندوق‌های رای داشتیم و انشالله امیدوارم همینطور که تا الان با صلابت و امنیت رای مردم اخذ شده است این امر ادامه یابد و همانطور که قبلاً هم عرض کردم در ستاد وزارت کشور این است که این کار به بهترین  شکل انجام بگیرد .

شاهچراغی اظهار کرد: امروز میزبان نمایندگان ستاد نامزدها در وزارت کشور بودیم و توافق  شد اخباری که توسط نامزدهای مختلف، روسای  و سخنگوی ستادها اعلام می‌شود، قابل استناد است و بقیه اخبار  غیر رسمی قابل استناد نیست، لذا امیدوارم آنچه که از طریق ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام خواهد شد مبنایی برای  مردم ما باشد .

وی تاکید کرد: آمار آرای خارج از کشور توسط وزارت خارجه اخذ شده و  در اختیار ستاد وزارت کشور و ستاد انتخابات قرار می‌گیرد.

شاهچراغی گفت: پس از تجمیع و تایید شورای نگهبان آمار رسمی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد:  برخی از نظرسنجی‌ها واقعی نیست و  بنابر قانون تا ساعت 11:59 دقیقه امشب امکان اخذ رای وجود دارد و نمی‌توان برای اخذ رای وارد روز دیگر شد، مگر کسانی که داخل شعبات حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.