تبادل اتهامات میان موسسات امنیتی رژیم صهیونیستی پس از آزادی رئیس بیمارستان الشفا

پس از آنکه رئیس بیمارستان الشفا صبح امروز پس از هفت ماه از اسارت نیروهای رژیم صهیونیستی آزاد شد، نهادهای مختلف امنیتی و جاسوسی آن، یکدیگر را مسبب این مساله معرفی می‌کنند.

به گزارش ارز پرس، سرویس جاسوسی شاباک امروز پس از آزادی «محمد ابو سلمیه» رئیس بیمارستان «الشفا» اعلام کرد که این اقدام به دلیل ازدحام در زندان‌های این رژیم انجام شده و این سرویس مدت‌ها قبل در این خصوص هشدار داده بود.

اما مدیریت زندان‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تصمیم برای آزادسازی ابوسلمیه توسط ارتش و شاباک گرفته شد و به دلیل ازدحام زندان‌ها نبود.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد مسؤول آزادسازی ابو سلمیه ۲ اداره زندان‌ها و اطلاعات در مدیریت زندان‌ها وابسته به وزارت امنیت داخلی به ریاست «ایتامار بن گویر» است.

تایمز اسرائیل نیز نوشت: بن گویر خواستار برکناری رئیس شاباک پس از آزادی رئیس بیمارستان الشفا شد.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، بن گویر در پلتفرم «ایکس» در این رابطه مدعی شد: آزادی رئیس بیمارستان الشفا در شهر غزه همراه با ده‌ها «تروریست» دیگر به منزله رها کردن موضوع امنیت و اهمالی امنیتی بوده است.

بن گویر در ادامه نیز تاکید کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید مانع از این شود که «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم و رئیس شاباک سیاستی مستقل و مغایر با سیاست کابینه را در پیش بگیرند.

رژیم صهیونیستی صبح امروز دوشنبه ابو سلیمه را پس از گذشت هفت ماه از بازداشتش، همراه با تعدادی از کادر پزشکی بازداشت شده در بیمارستان‌های نوار غزه آزاد کرد.

تبادل اتهامات میان موسسات امنیتی رژیم صهیونیستی پس از آزادی رئیس بیمارستان الشفا
ابوسلمیه پس از آزادی

ابو سلیمه پس از آزادی در جمع خبرنگاران از شرایط بسیار بد زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی و مشکلات عدیده اسرای قدیمی و جدید سخن گفت.

او اظهار کرد: اسرای قدیمی و جدید در زندان‌ها با شرایط فاجعه‌بار و بی‌سابقه‌ای مواجه هستند از جمله انواع تعرض‌های فیزیکی و محرومیت‌ از غذا و آب و غیره، برخی از آنها در داخل زندان‌ها به شهادت می‌رسند.

رئیس بیمارستان الشفا در ادامه تاکید کرد: دشمن جنایتکار با نحوه برخوردش با کادر پزشکی میزان جنایتکار بودن خود را ثابت کرد و اکنون مقاومت باید برای آزادی آنها عزمی راسخ داشته باشد.

ارتش رژیم صهیونیستی ابو سلیمه را همراه با تعداد دیگری از کادر پزشکی در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۲۳ پس از یورش به بخش اورژانس این بیمارستان بازداشت کرد.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.