اذعان ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۴۴ سرباز طی ۲ روز گذشته

ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که در درگیری‌های ۲ روز اخیر ۴۴ نظامی آن کشته شدند که ۱۴ تن از آنها مربوط به درگیری‌ها در نوار غزه بودند.

به گزارش ارز پرس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز -سه‌شنبه- اعتراف کرد که ۴۴ تن از نیروهایش در روزهای یکشنبه و دوشنبه طی درگیری‌ها زخمی شدند.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، این ارتش اذعان کرد که ۱۴ تن از این سربازها در نوار غزه زخمی شدند.

ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه نیز اعتراف کرد که از زمان آغاز جنگ ۴۰۲۱ نظامی آن زخمی شده‌اند که ۲۰۳۲ تن از آنها مربوط به حمله زمینی به غزه بودند.

همچنین برخی منابع در رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در درگیری و حمله نیروهای مقاومت به اطراف اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه، چندین تن از سربازان ارتش این رژیم زخمی شدند که وضعیت سه تن از آنها وخیم است.

همزمان نیروهای مقاومت در درگیری‌ها در محله الشجاعیه و شهر رفح، کمین‌های متعددی را علیه نظامیان صهیونیست و خودروهای زرهی‌شان ایجاد کرده و خسارات سنگینی را به آنها وارد کردند.

نیروهای مقاومت موفق شدند گروهی از سربازان ارتش رژیم صهیونیستی را به داخل خانه‌ای بمب‌گذاری‌شده که در عملیات تیراندازی اخیر در شرق شهر رفح مورد استفاده قرار گرفته بود، بکشانند و به محض ورود آنها، خانه را منفجر کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کردند که ساختمان بمب‌گذاری شده در رفح روی سر سربازان صهیونیست فروریخت و آنها کشته شده و یا به شدت زخمی شدند.

همچنین نیروهای مقاومت سربازان و خودروهای زرهی ارتش اشغالگر را در محله الشجاعیه در شرق غزه با تعداد زیادی گلوله هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی در همین رابطه اعتراف کرد که در درگیری‌ها با نیروهای مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه، یک سرباز آن کشته و تعدادی دیگر از آنها به شدت زخمی شدند.

همچنین رسانه‌های این رژیم اشاره کردند که ۹ تن از سربازان ارتش این رژیم وابسته به مدرسه دینی «ایتامار» در درگیری‌ها در نوار غزه زخمی شدند.

این رسانه‌ها در ادامه نیز گزارش دادند در انفجار ورودی تونلی در غزه که صبح روز دوشنبه انجام شد، یک سرباز کشته و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند که حال سه تن از آنها وخیم است.

چند روز قبل ارتش این رژیم اعتراف کرد که در درگیری‌ها در شمال نوار غزه، یک سروان از نیروهای ذخیره و یک سرباز کشته شده و ۲۲ تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.