یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری همراه با درگیری و بازداشت فلسطینی‌ها

منابع فلسطینی اعلام کردند که صبح امروز (سه‌شنبه) نظامیان رژیم اشغالگر به مناطق مختلف کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان وارد درگیری شدند.

به گزارش ارز پرس، بامداد سه‌شنبه، نیروهای اشغالگر عملیات یورش و تفتیش را در کرانه باختری اشغالی آغاز کردند که شامل رویارویی و دستگیری تعدادی از فلسطینی‌ها بود و ده‌ها خانه را تفتیش و درگیری‌های مسلحانه در آن‌ها رخ داد. چندین شهرک و اردوگاه در استان‌های نابلس و الخلیل نیز شاهد درگیری‌هایی با تلفات فلسطینی‌ها بوده‌اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که درگیری‌های مسلحانه‌ای میان نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم اشغالگر در روستای «الجدیده» واقع در شهر «طوباس» در کرانه باختری به وقوع پیوست.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، نیروهای رژیم صهیونیستی به اردوگاه «عایده» در بیت لحم، شهرک «سلواد» در شمال شرق رام‌الله و شهرک «الزبابده» در جنوب شهر جنین یورش بردند.

گردان شهداء الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد که رزمندگان آن وارد درگیری‌های شدید با نظامیان رژیم اشغالگر شدند که به اردوگاه «بلاطه» در شهر نابلس یورش برده بودند.

خبرنگار شبکه خبری الجزیره نیز گفت که اشغالگران بامداد سه‌شنبه به اردوگاه بلاطه و منطقه شرقی شهر نابلس در شمال کرانه باختری یورش بردند و درپی آن درگیری‌های مسلحانه‌ای رخ داد.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک‌های «بیت لحم» و «الخلیل» نیز یورش بردند.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد اشغالگران صبح امروز به شهرک «حوسان» در بیت لحم واقع در جنوب کرانه باختری یورش بردند.

نیروهای اشغالگر ۱۰ فلسطینی را از مناطق مختلف در استان بیت لحم دستگیر کردند.

در همین راستا، منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم اشغالگر به شهرک «السموع» در جنوب الخلیل یورش بردند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.