وعده صادق باعث موج شادی در دل‌های فلسطینیان شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه پایگاه خبری ارز پرس، مراسم تکریم دانشجویان از مردان طوفان الاقصی با حضور خانواده‌های شهدای فلسطینی جنگ طوفان الاقصی امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم ظاهر البیک سخنگوی خانواده شهدای فلسطینی گفت: از طرف خودم و به نیابت از تمامی خانواده‌های شهدا، از جمهوری اسلامی ایران که با پشتیبانی از ملت فلسطین ما را یاری کردند قدردانی و تشکر میکنم.

وی ادامه داد: کشورهای مختلفی از فلسطین حمایت‌های سیاسی یا اقتصادی می کنند اما جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که بطور علنی و همه جانبه از فلسطین حمایت می کند؛ سیاسی، اقتصادی یا نظامی.

ظاهر البیک با اشاره به تحصیل فرماندهان نظامی و سیاسی مقاومت در دانشگاه اسلامی غزه خاطرنشان کرد: کسانی همچون ضیف، یحیی سنوار، اسماعیل هنیه و شهید فتحی شقاقی در دوران دانشجویی مسئولیت تشکل‌های دانشگاهی را بر عهده داشته‌اند و این یعنی راه مقاومت و آزادی و پیروزی از همین کلاس‌های درس و همین دانشگاه‌ها می‌گذرد.

وی بیان داشت: رزمندگان اسلام در جنبش حماس که روز هفتم اکتبر عملیات طوفان الاقصی را اجرا کردند، به هیچ وجه یک عملیات عادی را انجام ندادند. این مجاهدان پس از برگزاری نماز جماعت صبح وارد عملیات شدند و بر دو گردان اسرائیلی پیروز شدند. بعد از آن روز افسانه اسرائیل شکست‌ناپذیر به تاریخ پیوست و امکان شکست‌ دادن رژیم صهیونیستی کاملا به چشم همگان آمد.

ظاهر البیک تصریح کرد: صهیونیست‌ها به پشتیبانی آمریکا و جبهه غرب هزاران فلسطینی را به شهادت رسانده‌اند. با وجود 270 روز جنایات رژیم اشغالگر، ما در غزه همچنان پایداریم و تسلیم نمی‌شویم. هنگامی که جمهوری اسلامی با شلیک صدها پهپاد و موشک عملیات وعده صادق را انجام داد، شادی و سعادت در دلهای ما فلسطینی‌ها موج زد. ما متشکریم و بیش از اینها را انتظار داریم. بیایید این شعار را سر بدهیم و به امید خدا شاهد نابودی اسرائیل باشیم: مرگ بر اسراییل و لبیک یا فلسطین.

در ادامه این مراسم متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه تهران قرائت شد. در بخشی از این بیانیه آمده است:

طوفان الاقصی به تعبیر پیر و مراد حکیم ما حقی است که فراموش نمی‌شود و شکستی برای رژیم غاصب صهیونیستی است که ترمیم نخواهد شد. این عملیات هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی به عنوان سگ هار منطقه و اربابان‌شان در اروپا و امریکا را در هم شکست.

اینک اینجا حضور‌ به‌ هم‌ رسانده‌ایم تا علاوه بر تکریم و تعظیم خانواده های سرافراز شهدای راه قدس یادآور عهد دیرین مان باشیم و مجددا اعلام نماییم که ما دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران بر همان عهدی که بستیم روز به روز محکم‌تر و استوار تر هستیم و تا جان در بدن داریم و قطره ای خون در رگ های بدن مان جاریست همچون عزیزان سفر‌کرده شما  در راه اسلام و برپایی عدل فراگیر در جهان خرج خواهیم کرد.

ما اکنون در سمت درست تاریخ ایستاده‌ایم، در سمتی که شهدای آن از شهید رئیسی و امیرعبداللهیان تا سید رضی و حاج رحیمی برای مستضعفین قدم برمی‌‌دارند و جهاد می‌کنند و حالا به گواه آیه وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ از سرچشمه وصل الهی متنعم‌اند.

در پایان این مراسم از وائل فرج فرمانده سابق گردان الشجاعیه و گردان القسام و تعدادی از خانواده‌های شهدای فلسطینی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

فلسطینیان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.