تسهیل دسترسی شهروندان به 2 مرکز مهم درمانی در شمال غرب تهران

مهدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس درباره سرانجام بهبود دسترسی‌ها در محدوده بیمارستان‌های شمال غرب تهران اظهار کرد: خیابان 12 متری بهار در محدوده بلوار شاهین شمالی در منطقه 5 شهرداری تهران به دلیل قرار گرفتن 2 بیمارستان عرفان نیایش و امید، شاهد تردد بالای مراجعین و نارضایتی ساکنان مجاور این مراکز درمانی است.

وی افزود: عرض کم خیابان بهار و بن‌بست انتهایی آن به علت اختلاف ارتفاع در تقاطع با خیابان شادمهر، مشکلات بسیاری را برای ساکنین این خیابان و مراجعین مراکز درمانی مذکور ایجاد کرده است که با اتصال میان معابر یاد شده، این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در ادامه با بیان اینکه درخواست‌های مردمی برای رفع مشکل تقاطع بهار ـ شادمهر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بررسی و اجرای مسیر دسترسی از انتهای خیابان بهار به خیابان شادمهر در قالب اجرای یک رمپ زیرگذر نهایی شده، افزود: رمپ زیرگذر خیابان بهار (شرقی) به خیابان شادمهر با عرض متوسط 6.5 متر دارای یک خط عبوری و 2 مسیر پیاده‌رو است و به روش بالا به پایین (top - down) شامل شمع و دال اجرا خواهد شد.

شهرداری تهران ,

صداقتی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص آخرین وضعیت اجرایی پروژه افزود: اجرای پروژه از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شده و عملیات حفاری شمع‌ها، متعاقباً تجهیز کارگاه و انسداد بخشی از خیابان شادمهر در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، لوله‌های آب و فاضلاب و کابل برق را از جمله معارضین اجرای این مسیر دسترسی خواند و تأکید کرد: مسیر دسترسی خیابان بهار به خیابان شادمهر طی سال جاری تحویل شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.