معرفی نامزد اصلح توسط خادم امام حسین (ع)

به گزارش پایگاه خبری ارز پرس، سید کربلایی خادم ایرانی کنار ضریح امام حسین (ع)در کربلا و مسئول ستاد موکب داران امام حسین علیه السلام، که معاونت ستاد کشوری اتحاد ملی دکتر جلیلی را به عهده گرفته است، برای اعلام حمایت از کاندیدای امام حسینی ریاست جمهوری ایران گفت که بعد از انتخاب ، بحول قوه الهی در کشور به عنوان خادم الحسین معرفی خواهد شد.

سیدکربلایی دکتر جلیلی را انسانی مومن با تقوی و با تجربه دانست و گفت: ان شاء الله با انتخاب این شخصیت باتجربه، با اخلاق، متواضع و پاک دست آینده خوبی را برای کشور عزیزمان رقم خواهیم زد.
سیدکربلایی همچنین افزود: حمایت بنده فقط صرفا جهت ادای دین و انجام تکلیف است و بس ، هیچ انتظاری به جز خدمت از ایشان نداریم که انشاءالله موجب رضایت خداوند متعال و حضرت سیدالشهداء و شادی روح شهید سلیمانی و شهید رئیسی خواهد شد .
 
سید کربلایی در خصوص رئیس جمهور شهید افزودند : واقعا هنوز باور اینکه ایشان را از دست دادیم برای من سخت است با تعاریف و کلمات نمیتوان بزرگی این مرد را نشان داد و شاید تعریف کردن خاطرات برای بعضی ها باور پذیر نباشد. مگر می شود رئیس جمهور مملکت جواب تلفن افراد عادی را بدهد ولی رئیسی جواب می داد و پیگیری می‌کرد. همچنین سیدکربلایی افزود: آشنایی بنده با شهید رئیسی به زمان انتخابات 96 برمیگردد.
سید کربلایی در پایان از همه موکب داران و امام حسینیان درخواست کرد که روز جمعه با انتخاب برادر عزیز و بزرگوار، دکتر جلیلی ، محرم امسال را با شخصیتی که الحق والانصاف خادم الحسین علیه السلام است شروع کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

معرفی نامزد

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.