پزشکیان: اگر به قول‌ها عمل نکنم از سیاست خداحافظی می‌کنم

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری امشب در برنامه با مردم، اظهار داشت: برخی رأی و پیام‌ حضور در انتخابات را تائید خودشان می‌دانستند و شاید یک عده‌ای پیغام ها پای صندوق‌ها نیامدند که به آنها مشروعیت بدهند اما الان مسئله این نیست.

وی افزود: مسئه این است که ما هستیم و گروهی که اقلیت هستند که می خواهند تصمیم‌هایی که در اتاق‌های خودشان می‌گیرند سرنوشت مردم را رقم بزنند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور آنان که پای صندوق نبودند اگر بیایند نشان می‌دهند که اینگونه نبوده و حرفی برای گفتن دارند و اختلاف فاحشی در رأی ها به وجود می‌اورد و بگویند با آن اقلیت مخالف هستم این درخواست و کمپینی است که می تواند راه بیفتد و نه به آن پیامی است که تائید کند آنها مشروعیت دارند.

پزشکیان با بیان اینکه اگر به قولهایم عمل نکنم از ادامه کارهای سیاسی خداحافظی خواهم کرد، گفت: اینجا دستم را بلند می‌کنم و به مردم قول می دهم که هیچ وقت به آنها دروغ نگویم و در گفته هایم صادق و پاسخگو باشم و  مطالبه‌گری این عزیزان در مقابل دربرابر آنها پیامها و تعهداتی دادیم مجاب به این می‌شویم که اگه روزی خدایی ناکرده یادمان رفت آنها به یادمان بیاورند و ما پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: اگر نتوانتسیم به آن گفته‌ها و قول‌ها عمل کنیم طبیعتا از ادامه کارهای سیاسی خداحافظی خواهیم کرد و ادامه نمی‌دهیم، قرار نیست ما عمرمان تلف کنیم و نتوانیم به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: اگر تبعیض و اجحاف و بی‌عدالتی را در جامعه داشته باشیم و نتوانیم کاری انجام دهیم دیگر ادامه نمی دهیم و از مردم می خواهیم رایشان را پس بگیرند.

وی افزود: امکان اینکه نتوانیم کاری کنیم به تصورم غیر ممکن است چون قدرت جایگاه حاکمیت، به حضور مردم است و  حاکمیت باید به درخواست های مردم پاسخگو باشد.

پزشکیان با بیان اینکه باید کمیته مردمی نظارت بر رفتار دولت تشکیل داد، بیان داشت: کسانی که صدای ما را می‌شنوند درخواست میکنم به کمیته مردمی کمند بپیوندند، کمیته مردمی کمند کمیته مردمی نظارت بر رفتار دولت است.

وی ادامه داد: شما می توانید افراد مورد وثوق خود را انتخاب کنید تا بر حاکمیت و دولت نظارت کنند تا پل ارتباطی بین مردم و دولت قرار بگیرد تا بر حرفها و قول های دولت ها نظارت کند.

 نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این نظارت و ارتباط دو طرفه شکل خواهد گرفت ارتباط دولت و مردم را شکل می‌دهد،مردم هستند که می‌توانند جلوگیری کنند از انحراف دولت و دولت را پاسخگو کنند.

پزشکیان بیان داشت: اگر با رأی شما به دولت رسیدیم هرچند ماه یکبار  پاسخگو آن نمایندگانی هستیم که شما انتخاب خواهید کرد و به توقعاتی که شما می‌توانید از ما داشته باشید هم پاسخ باشیم و گزارش دهیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.