نمایشگاه رویداد حس ایرانی برگزار می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری ارز پرس و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر، سید علی شکرالهی؛ مدیرعامل شرکت مسیر اقتصاد هنر آتیه وابسته به صندوق اعتباری هنر از برگزاری "نمایشگاه رویداد حس ایرانی" با حضور هنرمندان ایرانی و ویژندهای مطرح کشور در حوزه‌های تجسمی، صنایع دستی و حامیان هنر خبر داد. 

وی با تشریح جزئیات برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه رویداد حس ایرانی بصورت  جمعی برگزار و در حاشیه نمایشگاه نیز برنامه‌های جنبی اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت مسیر اقتصاد هنر آتیه تأکید کرد: در این نمایشگاه که هنرمندان صنایع دستی و حامیان هنر دور هم جمع شده‌اند، غرفه‌ها و فضای بیرونی با آثار هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی آراسته شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه این رویداد به مدت سه شب و از شب گذشته در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با حضور برندهای مطرح ایرانی در حوزه حس ایرانی مانند عطر، فرش، هنرهای تجسمی و صنایع دستی و معماری برگزار می‌شود، گفت: در واقع این نمایشگاه یک دورهمی با حضور جمعی از هنرمندان مطرح کشور است.

شکرالهی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ویژندهایی که در این رویداد حضور دارند، در سطح جهان شناخته شده‌اند، تصریح کرد: بنای رویداد حس ایرانی این است که از تلفیق حواس هنری استفاده کرده و محصولات هنری و حامیان هنر را در برندهای ایرانی معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: بنا داریم این رویداد را در چند نقطه تاریخی ایران برگزار کنیم. در صورت موفقیت، تلاش خواهیم کرد برای معرفی برندهای هنر ایرانی و اینکه این رویداد را در سطح بین‌المللی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.