هر نامزد می‌تواند یک نماینده در شعب أخذ رأی داشته باشد

به گزارش حوزه دولت پایگاه خبری ارز پرس، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 4 خود اعلام کرد، هر نامزد می‌تواند یک نفر نماینده به عنوان ناظر در هیات‌های اجرایی شهرستان، بخش و شعب اخذ رای «ثابت و سیار» داشته باشد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

 به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی، نامزدهای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و مسئولان ستادهای تبلیغاتی کشوری، استانی و شهرستانی آنها می رساند، به استناد قانون حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی «مصوب 30/5/1379» ، در روز جمعه مورخ 15/04/1403 هر نامزد می تواند یک نفر نماینده به عنوان ناظر در هیات های اجرایی شهرستان، بخش و شعب اخذ رای«ثابت و سیار» داشته باشد. این نمایندگان توسط نامزد مربوطه یا نماینده ایشان در شهرستان از میان افراد داوطلب معرفی می شوند و می توانند تا پایان اخذ رأی و شمارش و تنظیم صورتجلسات بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت در محل های مذکور حضور داشته باشند و ممانعت از حضور آنها تحت هر عنوانی ممنوع بوده و جرم محسوب می شود. یادآور می گردد، پرسنل نیروهای نظامی ، انتظامی و اطلاعاتی نمی توانند از طرف هیچ نامزدی ، نمایندگی یا نظارت داشته باشند .

همچنین به منظور شفافیت هر چه بیشتر فرایند انتخابات، ستاد انتخابات کشور میزبان نمایندگان ستاد مرکزی نامزدهای مرحله دوم در روز اخذ رأی می باشد.

ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.