رایزنی تلفنی دبیرکل جهاد اسلامی با رهبر انصارالله درباره تحولات غزه

به دنبال موافقت اولیه جنبش حماس با طرح پیشنهادی آتش‌بس در غزه، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز با سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله گفت‌وگوی تلفنی انجام داد و وی را در جریان آخرین تلاش‌ها برای آتش‌بس قرار داد.

به گزارش ارز پرس، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی امروز پنجشنبه با «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن، درباره تلاش‌ها برای برقراری آتش بس در غزه، اوضاع مقاومت در فلسطین و غزه، اوضاع فلسطین اشغالی و تداوم تجاوزگری‌های رژیم صهیونسیتی در منطقه به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی در این گفت‌وگوی تلفنی، از نقش بزرگ ملت یمن در حمایت از فلسطین و حمایت از مقاومت در غزه تمجید کرد.

منابع خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند در پی موافقت حماس با طرح پیشنهادی توافق تبادل اسرا و آتش بس در غزه، امروز (پنجشنبه) یک هیأت اسرائیلی برای انجام مذاکره درباره طرح جدید توافق آتش‌بس وارد قاهره شد.

سید عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن پیش از این طی سخنانی گفت: آنچه در فلسطین رخ می‌دهد از رخدادهایی نیست که انسان بتواند کاهش توجه به آن را توجیه کند. آنچه در فلسطین رخ می‌دهد نسل‌کشی ملت است و دشمن صهیونیستی برای هیچ ارزشی اعتبار قائل نیست.

وی توضیح داد: کاهش اهتمام به تجاوز علیه غزه از خطرناکترین اموری است که رژیم اسرائیل، علیه عرب‌ها، روی آن حساب باز کرده است. دشمن به اقدامات وحشتناک و شنیع سرگرم است و به آنها می‌بالد و این اقدامات توسط رژیم‌های عربی نادیده گرفته می‌شود.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.