دستورات جدید ستاد انتخابات کشور به شعب اخذ رای

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری ارز پرس، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 10 اعلام کرد، هیچ مدرکی غیر از اصل شناسنامه یا کارت ملی برای اخذ رای قابل قبول نیست.

 

متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور به این شرح است:

به اطلاع کلیه هم میهنان گرامی و اعضای شعب اخذ رأی می رساند؛ اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر می باشد و هیچ مدرک دیگری قابل قبول نیست.

همچنین، به منظور تسریع در احراز هویت رأی دهندگان، ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی، الزامی است.

یادآور می گردد، اخذ رای با کارت های ملی قدیمی همانند مرحله اول انتخابات مذکور امکان پذیر نمی باشد.

در اطلاعیه شماره 11 نیز آمده است: به آگاهی اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رای سراسر کشور می رساند، حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون در دسترس داشته باشند و در تمام طول مدت اخذ رأی آن را روشن نگهدارند تا دستورالعمل های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای  جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می گردد، مورد عمل قرار دهند.

اطلاعیه هایی که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی می‌باشد.

در اطلاعیه شماره 12 نیز آمده است: 

پیرو اطلاعیه های شماره «5» ستاد انتخابات کشور به آگاهی کلیه هموطنان گرامی می رساند، فهرست اسامی و شناسه نامزدهای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر می باشد؛

آقای مسعود پزشکیان- فرزند محمد علی- شناسه نامزد 22

آقای سعید جلیلی- فرزند محمدحسن- شناسه نامزد44

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

دستورات انتخابات

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.