نماینده جلیلی:نتایج برای مردم و جبهه انقلاب دلگرم کننده است

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری ارز پرس،‌ حجت الله عبدالملکی نماینده سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور درباره میزان مشارکت دور دوم انتخابات نسبت به دور اول گفت: مشارکت در دور دوم نسبت دور اول بیشتر بوده است و ما هم تمام سعی خودمان را کرده‌ایم تا مردم فارق از اینکه قرار است به چه کسی رای بدهند پای صندوق‌های رای بیایند تا فردا بتوانیم یک جشن ملی را برپا کنیم.

وی افزود: پیش بینی من این است که مشارکت در این دور به 50 درصد خواهد رسید و ما نسبت به دور قبل شاهد افزایش حداقل 10 درصدی مشارکت خواهیم بود.

عبدالملکی عنوان کرد: درباره نتایج آرا باید منتظر آغاز شمارش بود و هرگونه اعلام نتیجه قبل از اعلام نتایج رسمی آرا جرم محسوب می‌شود اما به نظر ما تا الان نتایج برای مردم و جبهه انقلاب دلگرم کننده بوده است و فردا کام مردم شیرین خواهد شد.

.

نماینده ستاد جلیلی در ستاد انتخابات کشور درباره سلامت انتخابات گفت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت انتخابات یکی از بهترین کشورها در دنیا است و نظامات انتخابات طوری طراحی شده است که نظارت در داخل شعب اخذ رای خیلی خوب و قوی است؛ اما در خارج از شعب با پدیده خرید و فروش آرا مواجهیم و گزارشات زیادی از تخلف در این حوزه دریافت کرده‌ایم که دوستان وزارت کشور هم می‌گویند چون این تخلف خارج از شعب است امکان برخورد با آن را نداریم.

وی تصریح کرد: اما باید گفت وزارت کشور تمام تلاش خود را برای امانتداری در رای مردم بعمل می‌آرود و شاید بتوان گفت در روند اخذ رای و شمارش آرا اختلف بسیار ناچیزی وجود داشته باشد اما به هرحال این انتخابات از نظر سلامت در نظامات اجرایی یکی از بهترین انتخابات‌ها است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.