به گزارش بازرگانی پایگاه خبری ارز پرس، تجربه حمام در یک هتل، یکی از مهمترین بخشهای اقامت مهمان است و کیفیت این تجربه، بیش از هر چیز به سه محصول اصلی وابسته است: حوله هتلی، دمپایی هتلی و شامپو هتلی. این سه محصول، که در ظاهر وسایلی ساده و روزمره هستند، نقشی اساسی در انتقال حس پاکیزگی، آرامش و توجه هتل به جزئیات دارند. در واقع، یک هتل حرفهای زمانی حرفهایتر بهنظر میرسد که مهمان در اولین استفاده از حوله، اولین قدم با دمپایی هتلی و اولین شستوشوی مو با شامپو هتلی، حس رضایت و اعتماد را تجربه کند. مدیران هتل در سالهای اخیر بیش از گذشته به این دسته از محصولات توجه میکنند؛ زیرا رقابت میان هتلها تنها محدود به امکانات اصلی نیست، بلکه این جزئیات کوچک هستند که باعث میشوند مهمان هتل را به دیگران توصیه کند یا بار دیگر همان هتل را برای اقامت انتخاب کند. در ادامه، هر سه محصول را بهصورت کامل بررسی میکنیم تا یک راهنمای تخصصی اما ساده، روان و کاربردی برای انتخاب و خرید آنها ارائه شود.
حوله هتلی؛ نماد پاکیزگی و کیفیت خدمات
حوله هتلی بدون شک یکی از اولین محصولاتی است که مهمان پس از ورود به حمام با آن مواجه میشود. کیفیت حوله، جنس آن، میزان نرمی و قدرت جذب رطوبتش، تأثیر زیادی بر درک مهمان از استانداردهای نظافتی و سطح کیفیت هتل دارد.
جنس و الیاف حوله هتلی
منبع :
مهر






